24/4/08

Llibres de Sant Jordi

Un passeig pel centre de Barcelona el dia de Sant Jordi, amb una bona temperatura i un solet esplèndid, és un tot plaer. El llibres surten al carrer i la gent tria i remena amb ganes d'endur-se un trosset de cultura a casa. Això està molt bé, encara que hi hagi crisi de lectura durant l'any, una tradició així s'ha de mantenir.

Jo no sóc ara un gran lector de llibres, ho reconec, fa anys els devorava. I això que ara llegeixo més que mai!!, però llegeixo 'online': blogs, webs, e-mails,…. El plaer de la lectura d'un llibre darrera l'altre l'he de recuperar i espero fer-ho aviat.

A mi m'han regalat 'Marketing de Pareja', de David Suriol i Miguel Janer. Ja m'ha aclarit la meva dona que no és una indirecta, sino que és una faceta del marketing de la qual he d'estar ben informat també, donat que és al que em dedico. Ha estat una bona picada d'ullet. L'he començat i sembla interessant.

A l'Elisenda li he regalat 'Coses que et passen a Barcelona quan tens 30 anys' de Llucia Ramis. És el seu primer llibre i ha tingut bones crítiques.

A l'Arnau li hem regalat 'La meva primera història de Catalunya', per anar fent país, i a la Clàudia 'Un llibre per tot', perquè tot just comença a llegir i s'ha de combinar la lletra amb jocs, dibuixos i manualitats. Crec que a tots dos els ha agradat molt.

I a més hem fet l'intercanvi de llibres a l'escola dels nens. L'Arnau ha canviat un dels seus per 'El pare és mestressa de casa' (interessant...) i la Clàudia ha canviat un conte per un altre que es diu 'Dia de pluja' (a ella també li preocupa la sequera :-). Això és una iniciativa que té força adhesions a l'escola i la trobo molt interessant, similar al 'book cross' que es va fer famós fa uns anys però a nivell de la comunitat escolar.

No hay comentarios: